Sejlerskolen

På sejlerskolen lærer du at sejle. Du lærer at håndtere en båd i de mange situationer du kan komme ud for på vandet og ud og ind af havn. De lærer at navigere. De får en bred viden som man bør have for at sejle godt og sikkert.

Undervisningen varer 2 år. Du får efter en prøve et førerbevis. Det er bevis på at du kan håndtere en båd og har den nødvendige viden. I prøven indgår også prøve til et duelighedsbevis.

Plads til din båd

Når du har båd, får du med et medlemskab mulighed for at få plads til din båd i havnen. Du får også mulighed for at have din båd på land i vintersæsonen.

Medlem af sejlklubben

Sejlklubben giver dig mulighed for at være på vandet på mange måde. Har du egen både får du mulighed for havneplads og for at have din båd på land. Du kan have din kajak i klubbens faciliteter. Du kan være med i kapsejlads. Du kan være med tursejlads i klubbens turbåd. Er du ung så er KØS stedet hvor unge med lyst til at sejle samles.

Og så er der rig mulighed for at møde andre. Der er fester (standerhejs- og nedhal), pinsetur m.m. Der er sommertogt med fællesskab. Det er forårets klargøring med et rart liv havnen. Sidst men ikke mindst vi er en klub, som drives af medlemmerne
Og meget mere – kig rundt på hjemmesiden

Café Sundet

Cafe Sundet er stedet hvor du kan spise, få en kop kaffe m.m. Du kan både indefra og fra terrassen nyde det fine udsigt til vand.

Indmeldelsesformular

Du kan melde dig ind med formularen her på hjemmesiden.
Hvis du vil melde dig ind for at komme på sejlerskolen kan du betinge at din indmeldelse først skal ske når du bliver optaget på sejlerskolen.