Øresunds Sejlklub Frem, SEPTEMBER 2020

Vi håber alle nyder det gode vejr og den sidste muligheder for dejlig sejllads.

Dette er et ekstraordinært Nyhedsbrev med aflysninger som følge af stigende smittetryk og regeringens påbud.

Men optagning af både foregår planmæssigt.

Håber alle kommer godt igennem krisen.

GENERALFORSAMLING 2020 UDSKUDT endnu en gang.

Generalforsamling 28. september 2020  kl 19:00 i restauranten UDSKUDT.

Corona epidemien har desværre udviklet sig i en negativ retning hvilket har betydet, at myndighederne har ændret forsamlingsforbudet fra max 100 personer til max 50 personer med effekt fra d. 9. September 2020 og foreløbigt til 22. September. Da smittetrykket fortsat er stigende ser vi ikke umiddelbart, at forsamlingsforbudet vil blive hævet til 100 personer 22. September så det vil være muligt at gennemføre vores planlagte generalforsamling.   Vi ved at der til generalforsamlinger normalt deltager mere end 50 medlemmer, og vi er meget opmærksomme på, at mange af vores medlemmer er i den ældre ende af skalaen, hvor Corona smitte er særligt alvorlig.   På den baggrund har vi i bestyrelsen besluttet endnu engang at udskyde generalforsamlingen, der var fastsat til 28. September, vi håber på jeres forståelse for dette.
Bestyrelsen er opmærksomme på, at dermed vil fristen for afholdelse af generalforsamlingen i marts (vedtægternes §9), blive overtrådt endnu en gang, men ifølge bl.a. DS vil der være hjemmel i en nødtilstand.
Generalforsamlingen indkaldes, når bestyrelsen skønner, det er forsvarligt. Indkaldelse vil ske med mindst 3 ugers varsel, så evt. forslag kan fremsendes inden de fastsatte 14 dage før generalforsamlingens afholdelse.
Bestyrelsen fortsætter som hidtil indtil generalforsamlingen.

AFLYSNING: STANDERNEDHALING, FEST OG HAVNETUR

AFLYSNINGER

På grund af corona er standernedhaling aflyst d. 3/10 2020.
(Standeren hænger ikke vinteren over, vil blive nedtaget uden officiel ceremoni.)

Sejlerskole - og standernedhalingsfest samme dag er også aflyst.

Havneturen 4/10 er  aflyst i år.

OPTAGNING AF BÅDE FOREGÅR SOM PLANLAGT.

OPTAGNING FOREGÅR EFTER PLANEN OPLYSER HAVNEN.
Optagning foregår efter den oprindelige liste, men naturligvis under hensyntagen til sundhedsmyndighedernes foreskrifter.
Listerne hænger i vinduet til Skipperstuen eller kan ses her:
Kulpladsen
Søsætning for Kulpladsen er den 24. og 25 oktober 2020, disse dage bliver alle bådene fra Kulpladsen optaget.(Se mere på hjemmesiden)

Oversigten over pladser er også opsat i Skipperstuen og på Kulpladsen.
Om søsætning og ophaling
Søsætning og ophaling foretages af Svanemøllehavnens folk. Du sørger for at din båd er klar med fortøjninger foran og agter og du er til stede ved både søsætning og optagning. Dit stativ eller dine bukke stiller du på pladsen som anvist af Svanemøllehavnens folk.

RESTAURANTEN ER ÅBENT, MED NORMAL ÅBNINGSTID (tirs.-søndag)

KASKET OG T-SHIRT MED FREMLOGO

Øresunds Sejlklub Frem tøj.

Med stander på bryst :Damemodel Herremodel  Polo: 290 kr. (S,M,L,XL)

Caps: 150 kr. (onesize)

Bestilling: Skrive mail til mads@voldby.dk

Afhentning og betaling nærmere besked ved bestilling.

DEADLINE TIL NÆSTE NYHEDSBREV 8.maj 2020