november 2021

Beklager dette er et NYT ekstraordinært nyhedsbrev, da det tidligere ved en fejltagelse blev sendt ud for hurtigt.
Men der er stadig nogle fælles arrangementer, du ikke skal gå glip af her i november eller december måned. Et nyt ordinært nyhedsbrev udkommer i December.

Der er indbydelse til klubbens bådejermøde, det traditionsrige julebanko og en reminder om fødselsdagfesten.

BÅDEJERMØDE d. 15.november kl. 19.00

Har du spørgsmål om dine forhold som bådejer i Svanemøllehavnen, f.eks. om optagning af både eller broernes belysning . Mød op, stil spørgsmål og giv din mening til kende. Bliv klogere på nye stativer, isætning, planer for kulpladsen  og ikke mindst

HAVNENS NÆRMESTE FREMTID.

Hvornår skal overflytning for  både til erstatningshavnen på Nordhavnsbassinet ske ? Hvordan foregår fordeling af pladser, hvor er der udsejling for de både, der bliver i Svanemøllehavnen og mange andre spørgsmål forsøges besvaret denne aften.
Her vil Frems repræsentanter i havnebestyrelsen og havnefoged Anders Brix være til stede.

MØDET AFHOLDES FRA kl.!9.00. FRA kl. 18.00 og under mødet kan der købes ØL, VAND og KAFFE;

STIFTELSESFEST 20.november kl. 18.30

KOM TIL KLUBBENS 124 ÅRS FØDSELSDAG. LØRDAG 20/11 kl. 18.30.

Vær med til at fejre klubbens jubilarer, hyg dig med dine klubkammerater.
Først over en dejlig middag  ( se menu nedenfor) og senere til glad dansemusik ved MIKKEL DJ.
En både højtidelig og munter aften.
Tilmelding på frem@oesf.dk eller på liste i Skipperstuen. SENEST 17.NOVEMBER.
MENU;
3. Retters menu.
Forret.: Hjemmerøget laks med tomatkompot, dampet asparges samt pikant dressing.
Hovedret.:Kalvemørbrad med torvegrønt, smørristedekartofler med persille samt marksvampesauce.
Dessert.:Chokolade kage med syltede bær.
Pris Pr. Person. 350,-kr.
Husets rød-eller hvidvin til 150 kr flasken.

JULEBANKO 5. December kl.14.00 . MØD OP OGSÅ SELVOM DU IKKE NORMALT SPILLER BANKO: DET ER SJOVT:

For mange er julebanko i Frem blevet en familietradition for andre er det første gang. Prøv det også selvom du normalt kigger skeptisk på de, der sidder og spiller plade efetr plade.
I Frem er alt næsten som i en traditionel banko  med masser af flotte præmier og sidegevinster. Vi lover dog, at der hverken er cigar-, cerut- eller cigaretrøg. I stedet er der god afstand mellem stolene og masser af håndsprit.
Kom med hele familien eller bare dig selv.

MAD OG FOREDRAG Kommer igen. FØRSTE GANG 27/1 2022

ALLAN JUUL ANDERSEN  har i juli og august 2021 sejlet til Grønland, Island, Færøerne, Shetland og et strejf af Norge.

Den 23.august LANDEDE DE I SVANEMØLLEHAVNEN og d. 27.januar kan du MØDE Allan og høre alt om SEJLADSEN NORDOVER.
Sæt allerede nu kryds i kalenderen.

Sæt også kryds ved 24/2 og 24/3, her skal du blandt andet høre om sejllads i coronalande.

JULE NYTÅRLUKKET 23/12 til 6/1 (begge dage incl.) ÅBNINGSTID PÅ KONTORET : TORSDAGE kl. 17.30 -19.00. TELEFON: 30290386, mobil 30113989

DEADLINE TIL NÆSTE NYHEDSBREV 6.december 2021