Januar 2023

Dette ekstraordinære Nyhedsbrev med
Påmindelse om at reservere sandwich til Mad og Foredrag d.26/1. (SENEST 20/1)
Påmindelse om udskiftning af klubnøgle med brik inden 1/2
Påmindelse om forslag til vedtægtsændringer indsendes senest 1/2
Påmindelse om fredagsbar d 3/2.

Vi ses

MAD OG FOREDRAG TORSDAG 26/1

VELKOMMEN TIL 10. SÆSON AF MAD OG FOREDRAG

I de kolde vintermåneder rykker vi sammen,  Vi spiser sammen inden vi er klar til at fortære et godt foredrag. Lyt med den sidste torsdag i måneden i oktober, november, januar, februar  og marts.

Kl 18.00 - 19.00 kan du købe en lækker sandwich og øl, vin vand for 100 kr. ( Hvis du vil være sikker på , at der er en sandwich til dig, så skriv til madogforedrag@gmail.com senest 20/1)

19.00 - 21-00   HØJDEPUNKTER I KLUBBENS 125 årige historie.

Gorm Boa fortæller om sjove, underholdende og  skelsættende begivenheder og der kommer sikkert også et par af de saftige historier i Frems 125 årige liv.
Er du nyt medlem er det en unik mulighed for at lære din klub bedre at kende, er du gammelt medlem kan du sikkert nikke genkendende til noget, men også overraskes over noget, du ikke vidste.
Mød op til en spændende klubaften.

Gorm Boa  (foto Morten Terf Andersen)

KOMMENDE ARRANGEMENTER, SÆT KRYDS I KALENDEREN

23/2: Med en LMer ( Havets rolator) over Atlanten, MIRELA DOKKEDAL
         "Du kan ikke altid styre det hele"

23/3: Sejlads til Grønland med vikingenavigation, Esben Jensen
           Bag om en aktuel DR serie

HUSK GENERALFORSAMLING 28.MARTS 2023

DER INDKALDES TIL GENERALFORSAMLING D. 28.MARTS KL 19.00.

HUSK AT FORSLAG TIL ÆNDRING AF VEDTÆGTERNE SKAL VÆRE BESTYRELSEN I HÆNDE SENEST 1.februar.

læs referater fra sidste generalforsamlinger her  https://oesf.dk/klubben/generalforsamlingen/

NYT LÅSESYSTEM : DU SKAL BYTTE NØGLE MED BRIK:

DU SKAL BRUGE EN BRIK FOR AT KOMME IND I VORES KLUBHUSE.

Klubben har nemlig omlagt låsesystemet i klubhus og optiskur til brikker i stedet for nøgler. Brikken gælder også til det nye klubhus i Svanemøllehavnen Nord.

Det betyder at alle medlemsnøgler skal skiftes til en brik. (Skolens nøgler skal beholdes).

Alle låse kan nu kun åbnes med brik. Det betyder, hvis du ønsker adgang til klubhuset, skal du have bestilt og fået en brik til erstatning for medlemsnøglen.

Bestilling af brik sker ved at udfylde denne formular http://forms.oesf.dk/admin/brik.html , der automatisk sendes til klubben, du får en kvittering for at den aflleveret.

Derefter gøres en personlig brik klar og kan afhentes på kontoret om torsdagen i åbningstiden kl 17:30-19:00 - du får en mail når den er klar til afhentning, regn med ca 1 uges ekspeditionstid.

(Du kan få hjælp til udfyldning af formular på kontoret )

Hvis du har en medlemsnøgle kan du i princippet ombytte den til en brik uden omkostninger..

Ved afhentning af brik betales 250 kr. Det kan enten ske kontant eller via MobilePay eller med det depositum på 250 kr, som er betalt for din nøgle.

Hvis du ikke ønsker en brik kan du returnere nøglen på kontoret om torsdagen i åbningstiden kl 17:30-19:00 og få 250 kr.

( Af regnskabsmæssige årsager skal vi i alle tilfælde have dit kontonummer til tilbagebetaling af dit indbetalte depositum)

Hvis du har en medlemsnøgle, kan den returneres eller ombyttes til en brik frem til udgangen af januar.

Hvis brikken bortkommer, skal klubben have besked hurtigt, så den kan lukkes og ikke kan bruges af fremmede. Ny brik kan bestilles og købes igen.

Hvis din brik ikke virker, men ikke er beskadiget, erstattes den med en ny brik uden ny betaling.

.Ak ja, det var måske nemmere i gamle dage, men meget tungt.

FREDAGSBAR 3/2 2003

DER INVITERES TIL HYGGELIGE FREDAGSBARER, HVOR DU KAN KOMME NED I KLUBBEN MED VENNER ELLER FAMILIE  OG MØDES MED DINE KLUBKAMMERATER.

BAREN VIL ÅBNE KL. 16 HVOR DER KAN KØBES DRIKKEVARER TIL GODE KLUBPRISER.

OMKRING KL. 18 VIL DU KUNNE KØBE EN HVERDAGSRET TIL EN PRIS, SOM MATCHER INDKØBSPRISEN FOR RÅVARERNE.

HELE AFTENEN ER DER RÅHYGGE OG MÅSKE MUSIK

SOM HOVEDREGEL ER DET 1. FREDAG I MÅNEDEN:  3/3,14/4, 12/5, 2/6.

KALENDER:

ER DU INTERESSERET  I AT VÆRE PÅ FORKANT HER FINDER DU ALLE KENDTE DATOER FOR 2023. F.eks. datoen for stiftelsesfesten :-) ?

Klubben udsteder medlemskort til alle medlemmer. Kan bruges som legimitation i andre sejlklubber i ind-og udland. Pris 20 kr.
Skal fornys en gang årligt ved henvendelse til klubbens kontor.
Gælder fra 1.april til 1.april.

ÅBNINGSTID PÅ KONTORET : TORSDAGE kl. 17.30 -19.00. TELEFON: 30290386, mobil 30113989

DEADLINE TIL NÆSTE NYHEDSBREV 5. februar 2022